FAQ
Stap aan boord en ervaar de unieke architectuur van het H2OTEL met al haar sfeervolle details en laat u in de watten leggen door de hartverwarmende service die wij u bieden.
Reservations
Moet ik mijn reservering online betalen?
Dit ligt aan de boeking die u maakt. Wij hebben een non refundable tarief (direct betalen, maar wel een voordeliger tarief) of een betalen bij aankomst reservering (U dient een creditcard te hebben voor garantie).
Hoe kan ik mijn reservering aanpassen?
In veel gevallen kan dit direct online bijvoorbeeld via booking.com. Mocht de reservering gemaakt zijn via de website van het hotel, dan kunt u contact opnemen met de receptie van het hotel.
Blijkbaar heb ik geboekt op de trouwdag van mijn ouders... Kan ik nog annuleren?
Dit ligt aan de boeking die u maakt. Non refundable kan helaas niet meer gewijzigd worden of geannuleerd.
Payments
Moet ik mijn creditcardgegevens verstrekken bij een reservering?
Als u een reservering maakt om in het hotel te betalen, dan hebben wij inderdaad de gegevens van de creditcard nodig.
Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
Wij accepteren alle bankpassen en creditcards.
Accepteert u contante betalingen?
Ja, wij accepteren contante betalingen.
Wat is toeristenbelasting en wanneer wordt het in rekening gebracht?
U betaalt toeristenbelasting als u verblijft in een gemeente waar u niet staat ingeschreven. In ons hotel betaalt u 6,5% toeristenbelasting over de kamerprijs.
Moet ik een borg achterlaten in het hotel?
Ja, bij aankomst in het hotel vragen wij u een borg te voldoen van €100,00. Dit kan met een creditcard of contant.
Arrival
Hoe laat kan ik inchecken?
Dagelijks kunt u inchecken vanaf 15:00 uur. Mocht de gast later dan 23:00 uur aankomen, dan vernemen wij dit graag van te voren om een eventuele NO SHOW te voorkomen.
Hoe bereik ik het hotel?
Het hotel is gemakkelijk te bereiken via het OV. U stapt bij halte Beurs of Blaak uit en vanaf hier is het nog een aantal minuten wandelen tot aan het hotel.
Kan ik parkeren bij het hotel?
U kunt contact opnemen met de receptie van het hotel. Wij bieden parkeerplaatsen aan voor €17,50 vanaf het moment van inchecken tot het moment van uitchecken.
Waar kan ik inchecken en mijn sleutel ophalen?
Bij de receptie van het hotel kunt u inchecken en ontvangt u de sleutel van de kamer/ parkeergarage.
Ik kom veel te vroeg. Kan ik mijn bagage alvast bij jullie laten?
Uiteraard kunt u de bagage bij ons achterlaten. Dit kan ook na het uitchecken.
Kan ik eerder inchecken?
Mocht de kamer eerder klaar zijn, dan is het mogelijk om eerder in te checken.
During your stay
Zijn huisdieren togestaan?
Nee, huisdieren zijn verboden in het hotel.
Zijn er leeftijdsbeperkingen in het hotelkamers?
Ja, wij hanteren een leeftijdsristrictie van 30 jaar.
Moet ik handdoeken meenemen?
Nee, Het hotel voorziet de kamer van handdoeken.
Zijn er faciliteiten voor mindervaliden?
Ja, wij hebben een lift om in het restaurant of de beneden kamers te komen. Wij zijn wel een boothotel en hebben te maken met eb en vloed. Het kan dus zijn dat u een steile trap op moet lopen om bij de receptie te komen. Helaas hebben wij geen lift om de boot te betreden.
Ik heb een vrijgezellenavond gepland. Kunnen we komen?
Mocht u met een groep komen, dan kunt u hiervoor contact opnemen met de receptie. Wij kunnen met u meedenken en het beste uit uw verblijf halen.
Waar kan ik ontbijten, lunchen of dineren?
Ontbijt, lunch en diner worden geserveerd in Restaurant H2OTEL. U kunt ook heerlijk ontbijten op ons drijvende terras of misschien een lekker koud drankje met vrienden of collega's op ons drijvende terras met uitzicht op de winjhaven.
Reserveer hier je tafel
*Let op: Tussen 27 november en 27 december is het restaurant gesloten voor lunch en diner vanwege renovatiewerkzaamheden. Klik hier voor meer informatie."
Reserveer hier je tafel
*Let op: Tussen 27 november en 27 december is het restaurant gesloten voor lunch en diner vanwege renovatiewerkzaamheden. Klik hier voor meer informatie."
Departure
Tot hoe laat kan ik uitchecken?
Het uitchecken is doordeweeks tot 11:00 uur en in het weekend tot 12:00 uur.
Kan ik eerder vertrekken dan gepland?
Ja, dit is geheel aan u.
Ik wil nog wat langer in de stad blijven blijven. Kan ik mijn bagage bij jullie laten staan?
Uiteraard is het mogelijk om de bagage zelfs na uw verblijf nog bij ons te stallen.
Ik wil graag uitslapen. Mag ik later uitchecken?
Op basis van beschikbaarheid is een late check out mogelijk. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.
Others
Wat zijn de voorwaarden van een flexibel tarief?
U kunt tot 24 uur van te voren de reservering wijzigen of zelfs annuleren.
Wat zijn de voorwaarden van een niet restitueerbaar tarief?
Op het moment dat u de reservering heeft gemaakt, kunt u deze reservering niet meer aanpassen of annuleren.